درهم برهم

معایب حمل و نقل عمومی چیست؟

معایب حمل و نقل عمومی چیست؟

معایب حمل و نقل عمومی چیست؟

در حالی که استفاده از حمل‌ونقل عمومی می‌تواند راهی عالی برای صرفه‌جویی در هزینه در سفر باشد، معایبی نیز دارد که مسافران باید از آن‌ها آگاه باشند. اینها شامل تهدیدهای احتمالی برای ایمنی شخصی، بی نظمی در برنامه ریزی، و این واقعیت است که در برخی جوامع، حمل و نقل انبوه پوشش محدودی دارد و در ساعات محدودی در دسترس است. مسافرانی که قصد دارند به حمل و نقل عمومی تکیه کنند، باید برای جلوگیری از مشکلات و خطرات، زمانی را برای آشنایی با سیستم‌های موجود در مکان‌هایی که بازدید می‌کنند اختصاص دهند. بررسی قبل از سفر به ویژه برای افرادی که دارای معلولیت هستند مهم است، زیرا برخی از سیستم های حمل و نقل عمومی نسبت به سایرین کمتر سازگار هستند.

یکی از ملاحظات اولیه مسافران باید این باشد که آیا آنها واقعاً می توانند از طریق حمل و نقل عمومی به مکان هایی که می خواهند از آنها بازدید کنند برسند. در برخی جوامع، مسیرها می‌توانند بسیار محدود باشند، که می‌تواند برای مسافرانی که وسیله جایگزینی برای رفت و آمد ندارند، یک نقطه ضعف بزرگ باشد. اگر مسافری از مکانی بازدید کند که جاذبه های اصلی یا گزینه های اقامت در آن نزدیک مسیرهای حمل و نقل عمومی نباشد، ممکن است نیاز به پرس و جو در مورد خدمات حمل و نقل خصوصی مانند تاکسی داشته باشد. نکته دیگر این است که خدمات حمل و نقل عمومی همیشه در طول ساعات عصر، تعطیلات یا تعطیلات آخر هفته. مجدداً، اگر مسافری در یک منطقه نسبتاً دورافتاده اقامت کند، این می تواند مشکلات قابل توجهی ایجاد کند، مگر اینکه مسافر بتواند حمل و نقل خصوصی را ایمن کند.

Using public transportation can be stressful.

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می تواند استرس زا باشد.

برای بسیاری از مسافران، مهمترین نقطه ضعف حمل و نقل عمومی احتمال حمله یا سرقت است. در شرایطی که مسافران با آداب و رسوم یا زبان یک مکان خاص آشنا نیستند، ممکن است به ویژه در معرض هدف قرار گرفتن توسط مجرمان قرار بگیرند. گردشگران ممکن است بخواهند با راهنمایان محلی یا کارمندان هتل در مورد ایمنی گزینه های مختلف حمل و نقل عمومی صحبت کنند.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

Threats to personal safety is a major disadvantage of public transportation.

تهدید امنیت شخصی یکی از معایب عمده حمل و نقل عمومی است.

در حالی که کمتر از کسری پوشش یا مشکل جرم است، غیرقابل اعتماد بودن برخی از سیستم ها یکی از مهم ترین معایب حمل و نقل عمومی است. انواع مختلف حمل و نقل عمومی در معرض نقص عملکرد تجهیزات و همچنین اختلالات خدماتی ناشی از شرایط اضطراری و حتی اعتصابات کارگری قرار دارند. این اختلالات می تواند برای گردشگرانی که فعالیت های روزانه خود را به دقت برنامه ریزی کرده اند، مشکلاتی ایجاد کند، اما متوجه می شوند که به دلیل ساخت مسیر یا خرابی وسیله نقلیه به طور قابل توجهی تاخیر دارند. در برخی موارد، مسافران می‌توانند با بررسی وضعیت خطوط مختلف قطار و مسیرهای اتوبوس در ایستگاه‌ها یا آنلاین از مسیرهایی که مشکل دارند اجتناب کنند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا